Frtuctul fericirii

Ziceam să nu mă duc din lumea asta până nu încerc toate fructele pe care le găsesc în comerț. Azi a venit rândul fructului de mango. L-am ales pe cel care părea mai colorat spre roșu. Să nu credeți că nu m-am documentat înainte. Am citit pe ”goagăl” câteva articole până am găsit toată informația, la ce folosește, unde crește, cât de mare și, mai ales, cum trebuie curățat și mâncat. Așa că l-am curățat exact cum scrie la carte, adică pe Google. A fost foarte greu de curățat și doar curățarea ca pe un cartof mi-a reușit, restul au fost încercări eșuate. Am evitat (ca la ananas) părțile tari, am evitat sâmburele (ceva foarte tare) și l-am gustat. Ei bine, nu mai repet experiența asta pentru că și după câteva ore am în gură un gust de petrol. Nici măcar nu pot spune că a fost gustos, sau moale sau că avea o aromă deosebită. Oare să fie o întâmplare? Când eram foarte tânără am cumpărat din piață 10 kg de gogoșari. Când am ajuns acasă am simțit câ miroseau o motorină. I-am spălat și cu detergent și tot mai miroseau a motorină. Intr-un final, deși nu mă dădeau afară banii din casă, i-am aruncat. M-am dus a doua zi la ”traficantul” care mi i-a vândut (se vedea clar că era un țigan nu un muncitor al pământului) și l-am amenințat cu slujbe la biserică dacă nu-mi spune adevărul. Abia când i-am spus că nu vreau banii înapoi mi-a mărturisit că sacul cu gogoșari a stat lângâ un butoi cu morotină care s-a vărsat peste sac.
Dar nu abandonez intenția de a gusta toate fructele. Mango este numit și fructul fericirii. Mâine mă duc la Carrefour să caut fructul pasiunii.

Leave a Reply

