Alo!!

 

In sfârşit, telefonul Martei funcționeazã. Doar cã ea nu ştie sã formeze numãrul, are doar trei numere în agendã, pe apelare rapida: 1 – eu, Lena; pe 2 – Anca, fiica mea; pe 3 – o nepoatã, de-acolo din sat. De data asta, Marta a primit telefonul meu, cu agenda mea cu tot, dar fãrã cele trei numere cu apelare rapidã. Atâta tot cã Marta credea cã dacã la exterior telefonul este identic cu al ei şi comenzile trebuie sa fie la fel. Marta vrea sã mã sune, sã vadã daca funcționeazã noua cartelã. Ca atare, formeazã 1. Apoi duce telefonul la ureche. Nimic. Telefonul nu suna.

–         Ce dracu’? Cre’ cã n-am apasãt cum trebe!

Si mai apasã o datã pe 1. Duce din nou telefonul la ureche. Nimic. Atunci îi vine ideea s-o sune pe Anca, fiica mea. Si….. apasã 2. Duce telefonul la ureche şi aude:

–         Bunã ziua, cu ce vã putem ajuta? Care este urgența dumneavoastrã?

Nu-i aşa cã-i o scumpã?

Pe 17 august împlineşte 77 de ani. Dacã se descurcã cu douã telecomenzi la televizor (are abonament la Digi şi nu ştiu de ce i-au dat sã foloseascã douã telecomenzi) o s-o învãț sã mãnuiascã şi agenda telefonului.

Leave a Reply

