Nu cred in vise

De douã nopți am nişte vise ciudate. In prima noapte am visat cã mi se fura poşeta cu actele şi banii înãuntru. A doua noapte îmi pierdusem portofelul. Am citit despre visele astea şi am aflat cã   înseamnã cã voi avea o pierdere financiarã. Nu am crezut niciodatã nici în vise, nici în astrologie. Dar şi la TV preziceau pentru peşti: mare atenție, pierderi financiare. Si acum povestea:

 

Mi-am fâcut ieri, vineri, cumpãrãturile de sfârşit de sãptãmânã la Profi, piața Flora, Mãnãştur. Nu am cheltuit mult, în jur de  50 de lei. Am vrut sã plãtesc cu cardul de la Banca Transilvania, dar operațiunea a eşuat de douã ori. Fonduri insuficiente. Dar eu ştiam cã mai am acolo bani şi nu chiar puțini. Neavând la mine bani, m-am folosit de cardul de nevoi speciale (aşa-i zic eu) de la ING şi am achitat. M-am dus apoi la un bancomat BT şi am cerut o interogare de sold iar rãspunsul a fost  ceva de genul: “acest serviciu este scos din uz”. Mai interoghez o datã şi-mi spune, de data asta, “fonduri insuficiente”. Timpul mã presa şi nu am intrat în bancã sã cer lãmuriri, deşi ar fi trebuit. Ajunsã acasã am deschis calculatorul şi am verificat soldul de la BT, prin Home Bank. Intr-adevãr mai aveam puțini bani întrucât mi se achitase, cu o zi mai devreme (sâmbãta expira), prin direct debit, factura Vodafon. Cam 100 lei. Si tot ar mai fi trebuit sã am acolo minimum 60 lei. Am apãsat pe butoane şi, spre surprinderea mea, suma de la Profi este blocatã. Deci, am platit oare de douã ori? Tot acolo eram deja taxatã pentru interogare de sold, de douã ori.

Am fost azi la magazin şi mi s-a spus ca ei nu pot afla dacã mi-a fost reținutã suma de pe ambele carduri şi am fost sfãtuitã sã mã adresez bãncii. Dar filiala BT din Mãnãştur este inchisã sâmbãta, deşi pe pagina bãncii avea orar de la 9,30 la 12. Nu funcționeazã niciun telefon al bãncii, toate te informeazã cã sâmbãta nu au program, sã revii luni.

 

Luni o iau de la capãt. 

Leave a Reply

