Trei dintre nedumeririle mele

In vinerea asta am şi eu trei nedumeriri. Nu ma las pâna nu aflu.

1. De ce în toate filmele americane, numerele de telefon incep cu 555,  dupã prefix?

2. De ce toate lãmpile de birou sunt verzi? Tot în filmele americane. Asta aproape o înțeleg singurã, pentru cã şi la BCU, în Sala profesorilor (şi în unele birouri), aveau lãmpi verzi pe masã pentru fiecare cititor. Pentru cã nu este obositor?

3. De ce aproape toate romanele de dragoste traduse din limba englezã se considerã aparținând literaturii americane? Am citit multe la viața mea şi în foarte multe dintre acestea acțiunea se petrece în Anglia. Iatã un mister, de ce chiar şi pe coperta a IV-a este prezentat ca roman aparținând literaturii americane? M-am documentat în câteva cazuri şi, deşi autorul era prezentat ca scriitor american (pe coperta IV), l-am gãsit ca fiind englez.

Leave a Reply

