Sex fantasy

Dupa ce am divortat, aproape toti prietenii si cunoscutii incercau sa ma cupleze cu cate un barbat necasatarit. De parca acela m-ar fi asteptat pe mine toata viata. Si, totusi, m-am lasat lamurita de vreo doua ori. Prima data am cunoscut un barbat acceptabil ca infatisare si prima intalnire a fost la Traviata. Lucra undeva intr-un birou de contabilitate. A mai urmat apoi un concert la Casa Universitarilor si dupa vreo 3-4 luni m-a dus in vizita la el, sa-i vad apartamentul. Primul lucru pe care mi l-a aratat era o cutie de pantofi, in care erau asezate multe cecuri de cate 5000 lei fiecare, din acelea cu care puteai castiga o masina. Am renuntat la prietenia cu el pentru ca nu puteam concepe ca m-a adus acasa cu troleibuzul si a coborat la statia lui iar eu m-am dus singura mai departe, noaptea. Cu toate cecurile acelea, puse in picioare in cutie si nu unul peste altul, putea macar sa comande un taximetru. Cel de-al doilea era ceva mare mahar in Comitetul Central, dar mama mea nu a fost de acord

sa lichidam tot ce aveam in Cluj si sa ne mutam la Bucuresti. Cam astea au fost relatiile pe care le-am acceptat la indemnul prietenilor sau cunostintelor.
Aveam un prieten foarte, foarte bun, fost coleg de liceu cu mine. Se facuse dupa revolutie sofer de taximetru. Il preocupa mereu faptul ca inca nu-mi gasisem un sot. Incerca si el sa ma combine cu colegi de-ai lui. Nu ca as fi o snoaba, dar chiar cu un sofer? Totusi, tineam la statutul meu social. Ii povesteam de necazurile mele, in special de cele financiare. Si, ce credeti ca s-a gandit Gigi al meu? Sa ma ajute sa mai fac un ban. Ca atare, a luat din gara, cu taximetrul, un englez, cu care s-a inteles prin semne pentru ca el nu stia o boaba de engleza. La liceul nostru nu se facuse engleza, doar rusa si franceza. Nu mi-a telefonat ca-mi trimite un “chirias” pentru cateva nopti, asa ca sosirea englezului m-a luat total pe nepregatite. Faceam si mancare si curatenie in acelasi timp. Tocmai terminase de aspirat si de topit slanina. Purtam niste izmene (adevarate) si o bluza flausata din acelasi material si aceeai culoare – culoarea pielii; pantalonii facusera niste genunchi oribili. Si, de la spalat, era mult mai mare decat mi-ar fi trebuit. Aveam pe atunci vreo 54 de kilograme. Plus, bluza mea, pe langa faptul ca mirosea ingrozitor a untura topita, era stropita foarte tare, doar stiti cum sare untura. Mai aveam putina treaba si puteam apoi face o baie si sa-mi schimb hainele. Dar nu am avut sansa asta, pentru ca cineva a sunat la usa. Pe vremea aceea deschideam si fara sa ne uitam pe vizor. In fata usii mele statea un barbat putin mai in varsta decat mine, care m-a salutat in limba engleza: Hello! I-am raspuns la fel. Nu m-am indoit nicio clipa ca ar juca teatru si ca fapt ar fi roman. Neputand conversa cu el, nici eu nu stiam engleza, am ridicat ambele maini a semn de intrebare si nedumerire. A scos o foaie de hartie pe care scria numele prietenului meu, taximetristul. Si tot zicea ceva de taxi driver. Intr-un final, vorbind numai cu mainile si recunoscand unele cuvinte, am dedus ca Gigi il trimisese sa-l cazez la mine. Am zis ca nu mai sunt probleme cu strainii ca pe vremea lui C., asa ca am acceptat. I-am aratat o camera, numai buna pentru un oaspete si, pentru ca-l consideram musafir, i-am oferit si un paharel dintr-o visinata facuta de mine. Inca nu-mi schimbasem hainele nici nu-mi dadusem jos din cap baticul. La un moment dat, dupa cateva paharele, omul ma prinde de brat si ma trage langa el pe canapea si tot repeta ceva de taxi driver. M-am ridicat indignata (desi pana acolo nu aveam de ce) si iar mi-am ridicat mainile in semn de: Ce dracu vrei de la mine? Si, fara macar sa clipeasca, a recitat niste cuvinte repede, repede, dar eu nu am inteles decat : Taxi driver si sex fantasy! Folosindu-mi mainile si aratand la genunchii pantalonilor, la petele de pe camasa aia de doua ori mai mare decat imi trebuia si la baticul din cap, am zis, sigura pe engleza mea: With me? Era si uluire si indignare si suparare in tonul meu; deja ma gandeam la ce suplicii sa-l supun pe Gigi. Dar, imperturbabil, englezul meu zise si eu am inteles prea bine: Why not?
M-am gandit de multe ori cat de disperat trebuia sa fie daca accepta orice femeie, numai bine nu aratam la momentul acela. Nu va mai povestesc despre ce i-am facut lui Gigi, care si in ziua de azi spune ca el nu a intentionat sa iasa asa. Ei bine, nu l-am pedepsit prea rau, dar nu-i mai zic niciodata pe nume ci doar: PESTE

Leave a Reply

