Nu inteleg politica

Oare ce mi-am inchipuit cand mi-am facut cont pe Facebook? Ca o sa fie un mod de a ma destinde, de a-mi petrece timpul liber, multul timp liber intr-un mod placut, care sa nu ma solicite, doar sunt la pensie nu? Dar constat pe zi ce trece, ca postarile de aici, unele dintre ele, sunt extrem de serioase, pertinente, se refera la problemele majore ale natiunii. Oarecum ma simt obligata sa citesc fiecare articol si sa dau un semn ca l-am citit, ca omul nu s-a obosit degeaba sa-l posteze. Macar un like, acolo. Din cand in cand un share, cand mi se pare ca ar interesa si lista mea. Sigur ca nu ma pot angaja in a discuta probleme politice, pentru ca jocurile de culise nu le inteleg si am renuntat demult sa mai inteleg. Vreau sa stiu ce se intampla, dar atat. Uneori ma surprind pe mine insami ca am doua pareri contradictorii, referitoare la aceeasi problema. Vreau doar putina intelegere din partea voastra si va multumesc pentru asta.

Leave a Reply

