Alarma la bloc!

Credeti ca mi s-a spart ghinionul? Nicidecum. Ieri mi s-a declansat alarma pentru scurgeri de gaze. Nu mai vorbesc despre faptul ca nu am stiut cum naiba sa opresc alarma. Si scotea un sunet cum auzisem numai in filme, inaintea unui bombardament. Noroc cu o vecina isteata care mi-a sugerat sa-l scot din priza. Ce usurare!!! Alarmasem tot blocul. E adevarat ca la o jumatate de ora de la apelul telefonic, o echipa de la EON a venit la mine acasa sa vada despre ce este vorba. Mi-au comunicat ca trebuie fie sa-mi repar aragazul, fie sa-mi cumpar unul nou si ca exista scurgere si la centrala termica. Asta dupa ce am schimbat toate clantele din casa, caci toate au cedat deodata, am schimbat si un furtun de presiune de la robinetul de apa. Si, cu aceasta ocazie am descoperit ca in baie am un singur robinet de siguranta: cel pentru apa rece la cada. In rest, nu am nici pentru WC, nici pentru chiuveta. Ma intreb daca le-am platit totusi cand am facut instalatia, ca nu-mi amintesc sa fi refuzat ceva din ce mi-au propus sa adauge la ea. Mai degraba cred ca era o mica hotie! Pentru ca mi-au dat de inteles ca vor pune nu stiu ce piesa  daca le dau 50 lei noi. Dar cand a venit factura era si piesa aia inclusa  acolo. Ca sa vezi!
Sa revin! Aparatul de detectare a gazelor era scos din priza inca de ieri. Astazi dimineata m-a deranjat stecherul si  l-am bagat in priza. Ei, ce credeti? A inceput imediat alarma. Dar nu avea de ce pentru ca mi-au taiat ieri gazele. Toate. Astept echipa sa vedem ce mai zic acum, pentru ca eu cred ca s-a defectat si aragazul si aparatul de detectat gazele. Dar si central termica sa aiba scurgeri? Si toate astea dupa ce am primit factura telefonica: 350 lei noi iar cineva mi-a spus pe FB ca poate am problem si cu calculatorul, de aceea merge incet.  Ce mai urmeaza??!!
PS. Echipa a sosit cred ca in 10 minute si mi-a confirmat banuiala: si aragazul si centrala dar si aparatul de detectie sunt defecte. Nici nu vreau sa ma intreb cat o sa coste cele doua deplasari ale echpei de la gaze sau de ce eu scriu, in timp ce pe ecran literele apar foarte, foarte tarziu. Oi fi eu rapida, dar chiar asa sa o iau inaintea lui cu mult, e prea de tot! Daca si el cedeaza o sa va dati seama, pentru ca nu voi putea da nici macar un like.

Leave a Reply

