Un copil ucis de o haita de caini

Nu pot intelege cum absolut nimeni nu vorbeste despre copilasul ucis de niste caini in Bucuresti. Nu am nimic impotriva animalelor de companie, dar cainii pripasiti pe langa blocurile noastre ma nelinistesc. Eu sunt o iubitoare de caini, de pisici nu si, in general, cand trec pe langa mai multi caini adunati laolalta nu prea mi-e frica. Dar daca vad ca sunt ostili, imediat ii ocolesc. La blocul nostru, o vecina (si predesinta blocului) ingrijeste multi, multi caini fara adapost, le gateste zilnic. Ingrijeste nu numai cainii de langa bloc ci si pe unii care se adapostesc in cladirea spitalului de urgenta abandonat, neterminat. Vecina asta mai are in ingrijire si multe pisicute. Ea spune ca le-a sterilizat, dar se pare ca nu pe toate. Sunt din ce in ce mai multe. E adevarat ca nu avem soareci, dar multa lume ocoleste blocul nostru de frica patrupedelor cu colti. Si la noi se poate intampla oricand o tragedie.
Nimeni nu vorbeste despre faptul ca numai in sectorul doi din Bucuresti sunt muscati anual 1.800 oameni. Nu stiu cati sunt muscati de caini la Cluj. Dar ma intereseaza.
Cand ma gandesc ca aproape zece ani ma duceam zilnic in parc cu nepotica mea, imi crapa pur si simplu inima-n mine! Asta pentru ca nu o data ne-am intalnit cu caini vagabonzi.
Mi-e atat de mila de familia copilasului. Ma gandesc de asemenea la biata bunicuta, care ingrijea de cei doi nepotei cu dragoste, cu grija sa nu li se intample ceva. Ma intreb cum vor supravietui tragediei, in primul rand bunicuta si apoi parintii copilului. Nu pot sa nu ma gandesc si la fratiorul copilasului ucis, cum este el traumatizat pe viata, sa-si vada fratiorul mai mic sfasiat de o haita.
Eu personal nu intrezaresc nicio solutie, dar nici nu cred ca eu trebuie s-o gasesc. Sunt altii PLATITI pentru asta, din banii nostri.
Parintilor copilasului si familiei acestuia le transmit gandurile mele de incurajare. Stiu ca durerea si dragostea pentru copilasul lor nu vor disparea niciodata. Dumnezeu sa-l vegheze pe micut!

Leave a Reply

