Ploua

Casa mi-e curata, nici macar praful nu trebuie sa-l sterg. Mancare am pentru inca vreo doua zile. Toate controalele medicale le am la zi, deci nu trebuie sa ies din casa. Am vorbit la telefon cu cei apropiati, nu mai stiu pe cine sa sun. Si afara ploua si din ce in ce mai tare, apoi se opreste, parca s-ar razgandi. Si-o ia de la capat. Ma uit de pe balcon la ploaie pentru ca o ador, imi place s-o simt pe maini, sa-i simt stropii spalandu-mi fata. Daca as fi copil as tropai prin toate baltoacele, improscand apa in toate directiile. Imi place aerul proaspat de dupa ploaie, curatat parca de toate pacatele. Mirosul de ploaie ma innebuneste pur si simplu, il pot simti de la departare, chiar daca ploaia inca nu a inceput. Exista o planta care emana un miros puternic atunci cand ploua. O simt si pe aceea. N-am de ce sa ma gandesc la Bacovia.
Daca nu ai nicio treaba presanta ce sa faci pe timp de ploaie? Asa ca stau in casa si observ ce multa lume este pe FB. Sunt pe Chat FB 10 personae. Se da cate un Like, un Share, dar nimeni nu intra in dialog cu mine. Nici macar baiatul meu, caruia i-am scris ca mi-e dor de el. Dar nu voi lasa ca asta sa-mi strice ziua. Asa ca voi gusta din plin ploaia, ma duc la plimbare.

Leave a Reply

