Asfaltarea

Astazi am o stare de nervozitate si trebuie sa fac ceva ca sa scap de ea. Asa ca m-am hotarat sa va impartasesc si voua o mare nemultumire a mea. Aleile care trec prin fata blocului meu precum si cele din stanga si dreapta lui se asfalteaza. Din bani europeni. Urmaresc cu mare atentie, ca o baba veritabila ce ma pretind a fi, zi de zi incepand din luma mai, cum se desfasoara lucrarile.Se incepe fix la ora 7 dimineata. Cu o desfasurare de forte de zici ca se lucreaza la autostrada: cateva buldozere, cateva camioane si alte masinarii mai mici, care nu stiu (eu!) exact ce fac. Toate circula aproximativ 30 de minute in sus si in jos, dar cand vin in jos dau cu spatele si scot niste sunete ascutite, infiorator de suparatoare pentru urechi. Dupa ce s-au facut auziti si, mai ales, dupa ce au sculat toate cele trei blocuri, incepe marea odihna. Stau sub un fost loc de parcare acoperit si se lasa linistea. Pana pe la vreo 9-10. Nu-i tine mult. Iar se odihnesc. Si tot asa. Dar, ce ma enerveaza cel mai mult este ca de vreo doua saptamani au dat micuta alee de la intrarea/iesirea din blocul meu cu smoala care nu s-a solidificat si care ti se lipeste cu harnicie de incaltari. Si nu se mai duce jos cu nimic. Toti pantofii mei au niste pete de parca tocmai as fi fost in grajd si am ramas cu urme de baliga. Stiti voi ceva cu ce sa curat? Am incercat cu acetona, spirt sanitar si, bineinteles, cu sapun (de casa). Asta ma infurie cel mai tare! Si nu numai pe mine! Oricum, vorba lui Mircea Badea: si daca as fi asfaltat eu personal, cu lingurita, tot as fi terminat pana acum. Voua, va doresc o zi frumoasa si fara sa va enervati!

Leave a Reply

