Arta de a duce cu zaharelul

Am fost ieri la Praktiker. Toate cumparaturile mele erau la ginerele meu. Am iesit din magazin, impreuna cu nepotica mea de 13 ani, nu foarte atente la ceea ce se intampla in jurul nostrum. Am fost oprite de un tanar, imbracat modest si modest si ca infatisare. Ne-a rugat, politicos, sa extragem un biletel dintr-o cutie, in care erau mai multe biletele de culori diferite, explicandu-ne ca s-ar putea sa avem de-a face cu o surpriza. Placuta. M-a mirat faptul ca am fost “selectate”, intrucat era evident ca nu cumparasem nimic, avand, atat eu cat si nepotica mea, mainile goale. Intr-adevar, pe biletelul rosu pe care l-am extras, scria cu majuscule: SURPRIZA. In clipa aceea ne-a adus la cunostinta ca am castigat 4 produse de la o firma germana, al carui nume nu l-am retinut. Si ametindu-ne cu informatii, introducea rand pe rand, in punga de firma, mai multe recipient cu diverse produse cosmetic. In final, desi anticipasem deja, in urma experientei cu alti comis-voiajori “door-to-door”, ne-a informat ca firma ne face o reducere pe peste 400 ron, si ca toate produsele respective costau in jur de 130 ron. Dar, fara a ne da cele 4 surprise promise initial. Ce ziceti de asta? Cel putin, de data asta, suma ceruta era modesta pentru cantitatea de produse. Candva, mi s-a cerut doar costul transportului pentru un maldar de produse electrocasnice – 20 milioane de lei vechi. Dar, totusi, de ce nu mi-a dat cele patru produse promise initial?

Leave a Reply

