Ciriip!! si Biiip! Biip!! Insomnia

Cipcirip!! si Bip!!! Azi noapte nu am putut sa dorm, neam. Intai m-am uitat la Radu Banciu, apoi la Mircea Badea. De obicei, la pauza adorm. De data asta,  nu. M-am sucit, m-am rasucit, am numarat oile lui Becali, dar somnul tot nu venea. Pe la vreo unu, am verificat punga cu medicamente: nici un somnifer. M-am dus la cutia cu ceaiuri. Nici acolo, niciun ceai care sa ma faca sa adorm. In sfarsit, …dupa ora doua am adormit. Dar, inainte de ivirea zorilor, ca de obicei, la fereastra mea: cirip, ciriip, greierasul inca mai taraia, gugu-stiuc, gugu-stiuc!!! Ma ridic si inchid fereastra. Tzoc! Tzoc! Vecina de la patru pleaca la serviciu. Incep s-o aud doar de pe la doi. Tzar! Tzar! Interfonul. Vecinul de la parter a fost de noapte. Zdrang! Asta nu mai stiu cine e, dar in dreptul usii mele a scapat pe jos ceva. Probabil cheile. Liniste. Se pare ca voi adormi. E bine, e din ce in ce mai bine, incep incet, incet sa ma desprind de lumea din jur, cand: Biip! Biiip! Au sosit cei cu asfaltatul. Lena, scoala-te si fa-ti o cafea si treci pe Facebook!!!

Leave a Reply

