Te-a mancat in c…, doamna?

Buna dimineata! Asa cum v-am promis, am sa va istorisesc patania mea cu RATUC-ul. Incep prin a va aduce aminte ca noi, pensionarii, avem abonamente gratuite pe toate liniile de autobuz din oras. Cei cu pensii “nesimtite”, mai mari de 1400 lei, primesc abonament pe o singura linie. Eu am, de mai bine de un an, o pensie “nesimtita”. Nu ma plang, sunt multumita, dar nu mi-ar strica una si mai “nesimtita”. Revin. Abonamentul, care se reinnoieste anual, l-am facut pe linia autobuzului 9, pentru ca la data aceea imi convenea cel mai mult. In ziua aceea, ma duceam la Iulius Mall, evident ca nu eram pe linia lui 9. La un moment dat, chiar cu o statie inainte de Mall, urca controlorul. Nici macar nu realizam ca sunt in neregula. De obicei, controlorii nu prea cer abonamentele pensionarilor, evident ca se vede pe ei ca sunt pensionari. Asta m-a infurat in clipa aceea si, fara sa gandesc, il intreb iritata: Mie de ce nu-mi cereti abonamentul, chiar asa batrana ma vedeti? Omul se uita la mine si  fara sa comenteze zice: Biletul sau abonamentul Dvs., va rog! In clipa in care am scos abonamentul mi-am dat seama ca nu eram in regula. Nu stiam pe unde sa scot camasa, cum se zice. Dar omul, usor zambind, ma intreaba: Te-a mancat in cur, Doamna? 25 lei amenda. Spasita si imbujorata ca la 20 de ani am platit, fara sa comentez.

Leave a Reply

